SSS

 SSS

1-Sitenizden sipariş vermek istiyorum. Nasıl sipariş vereceğim?

Wolphin
  olarak, online hizmet veriyoruz ve tüm sipariş işlemlerinizi site üzerinden hallediyoruz.

İhtiyacınız olan ürünü seçip sepete ekleniyor, yüklenip  ödeme yapılır ve siparişi böylece tamamlıyorsunuz. 

2-Siparişlerim ne kadar sürede elime ulaşır?


Avrupa tüm ülkelerine 1 ile 2 iş günü içerisinde teslim edilir.

Amerikaya ise siparişinizi 2 ile 3 gün içerisinde teslim edilir.

Türkiyede yaşıyorsanız o zaman siparişleriniz 2 iş günü içerisinde teslim edilir.

NOT: anlaşmalı olduğumuz DHL kargo firması sadece pazar günü hizmet vermemektedir. hizmet verdiği 6 gün içerisinde siparişinizi vermenizden sonra  teslimat işlemi başlar kargoya verilir.


3-Satın aldığım ürünlerin faturasını nasıl gönderiyorsunuz?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerin faturalarını sisteme giriş yaptığınız e-posta adresine elektronik olarak gönderiyoruz. 

4-Wolphinde oluşabilecek bir hata durumunda ürün iadesi veya değişimi yapabilir miyim?

Wolphin
, oluşabilecek renk farklılığı, yanlış bedeni göndermek gibi oluşabilecek her türlü hatada ürün iadesi kabul eder, sipariş tutarını geri öder.

5-Şirketin adresi nerede?

Zafer Mahallesi , Haramidere Yolu Cd No:28, Sembol Istanbul C block kat 0, N:22 - 34513 Esenyurt

 6-İade işlemi nasıl yapılır?

Ürünler zarar görmemiş, kullanılmamış haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
Kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura ya da fişiniz ile birlikte iade edebilirsiniz.
Küpe ve benzeri kişisel kullanım ürünleri, hijyenik sebepler dolayısıyla değişim ve iade edilememektedir.

 

7-Kapıda ödeme yapılır mı?

Kapıda ödeme yapılır ama sadece nakit (cash) ile.

8-Ödeme nasıl yapılır?

Ödemeler kredi kart ile yapılır online alışverişlerde.  master card, visa gibi kredi kartlar kullanılabilir.
9-Siparişimi ve teslimat sürecini nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz depomuzdan çıktıktan sonra sipariş takip numaranı ve siparişini online takip etmek için kullanacağınızın bağlantıyı içeren bir gönderi onayı e-postası alacaksınız. Online takip sistemi aracığı ile siparişnizi takip edebileceksiniz.
10-Yanlış ürün teslim alırsam ne yapabilirim?
Anlaşmalı olduğumuz kargo fırması siparişi tesilm ederken müşterinin imzasını almaktadır. Ürünü teslim aldıktan sonra eğer sipariş verdiğiniz ürün olmadığını düşünüyorsanız bu e-posta adresi ile salea@wolphin.com.tr  bizimle irtibata geçmenizi rica ediyoruz.
11-Siparişimle ilgili nasıl bilgi alabilirim? 
e-posta adresinize gönderilen bağlantıyı açarak siparişinizin teslimat ilgili tüm bilgileri elde edebilirsiniz.
12-Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
e-posta adresinize gönderilen bağlantıyı açarak siparişinizin teslimat adresini değiştirebilirsiniz.
13-Teslimat gününde adreste değildim, ne yapabilirim?
Teslimat gelen gününde size gelen kurye sizi bulmazsa teslimat gününün hemen bir sonraki gün adresinize tekrar gelir, eğer tekrar adreste bulunmazsanız siparişiniz dağıt merkezine geri teslim edilir ve dağıt merkezinden 7 gün içerisinde teslim almanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz tekrar adresinize gönderilmesini istiyorsanız sizin e-posta adresinize gönderilen bağlantıyı açarak tekrar adresinize ücret yansıtarak teslim edilmesi için talepte bulunabilirsiniz veya anlaşmalı olduğumuz DHL kargo firmasını arayarak teslim edilmesi için talepte bulunabilirsiniz.
14-Siparişim hasar görmüş ne yapabilirim?
Eğer teslim aldığınız ürün hasar gördüğünü düşünorsanız , gördüğü düşündüğünüz hasarı tesbit ederek bizim ile bu e-posta adresimizden salea@wolphin.com.tr  irtibata geçmenizi rica ederiz.
15-Siparişimi başka bir kişi teslim alabilir mi?
Siparişinizi başka bir kişinin teslim almasını istiyorsanız sizin e-posta adresinize gelen bağlantıyı açarak oradaki teslim almak istediğiniz kişi bilgileri ekleyebilirsiniz. Sizin tarafınızdan talimat alınmadığı takdirde siparişinizi başka kimseye teslim edilmez.
16-Sipariş teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişinizi başka bir adres teslim edilmesini istiyorsanız sizin e-posta adresinize gelen bağlantıyı açarak oradaki teslimat adresi değiştirebilirsiniz.
17-Ürün iadesi nasıl yapılır? 
Satın aldığınız ürünü geri iade atmek istiyorsanız sebeb göstererek cayma hakkı ürünü teslim aldığınızdan itibaren 15 gündür.
ÜRÜN İADE ŞARTLARI:
Ürünler zarar görmemiş, kullanılmamış haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
Kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura ya da fişiniz ile birlikte iade edebilirsiniz.
Küpe ve benzeri kişisel kullanım ürünleri, hijyenik sebepler dolayısıyla değişim ve iade edilememektedir.